2009年11月16日 星期一

孜然豬扒!

 
天氣開始凍啦!
 
明天可能會低至12度,
 
大家真係要著多D衫呀!
 
唔好好似小魔怪咁,
 
今日仲著夏季校服加一件冷衫呀!
 
真係激死我啦!
 
今日睇見blog友提到我介紹佢用孜然粉,
 
嘻嘻!諗落我都好耐冇用嚟煮餸啦!
 
今日我就用孜然粉醃豬扒,
 
俾大家睇吓個製成品嘅大特寫啦!
     
 

孜然豬扒
 
 

材料 : 梅頭豬扒5塊
 
醃料 : 豉油、老抽、糖、麻油和孜然粉
 
做法: 用醃料醃豬扒1小時;用易潔鑊煎煎豬扒熟後,
 
再灑D孜然粉係豬扒表面,咁就得啦!

   
 
 
 
嘩!真係唔講得笑o架!
 
孜然粉醃豬扒真係好好味道喎!
 
不過一定要用梅頭豬扒,
 
因為D豬扒會淋D呀!
 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!