2009年11月15日 星期日

熱辣辣煲仔菜!

 
11月15日是長者日,
 
祝各位長者身體健康!
 
做仔女嘅記得孝順佢哋呀!
 
啱啱我和同事帶著一大班小朋友為長者日表演,
 
在場的長者和家長見到這班得意活潑的小朋友又唱又跳,
 
個個都笑到見牙唔見眼啊! 
 
天寒地凍,
 
又啱食煲仔菜嘅時候啦!
 
今次我整嘅係栗子冬菇炆雞煲。

     


栗子冬菇炆雞
 
 

材料: 雞1隻、栗子半斤、冬菇10隻、蒜頭和薑片
 
醃料: 豉油、老抽、糖和紹酒
 
調味: 蠔油、糖、豉油、老抽、粟粉等
 
做法: 用醃料醃雞半天;栗子去衣和冬菇切開1半;
 
用薑片和蒜頭起鑊,爆雞至半熟,加栗子、冬菇和贊酒;
 
加調味炆45分鐘;燒熱瓦煲,將雞放入煲內,
 
熱辣辣煲仔菜上枱啦!
 
        

     
 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!