2009年11月14日 星期六

好悶呀!

 
今日都唔知道係咩日子,
我竟然感到好無聊,
雖然一家人都係屋企,
但各有各忙,
大魔怪忙做功課,
小魔怪又忙打機,
老公忙睇golf比賽,
我呢???
真係冇咩野好做;
唉!我唯有落街染、焗和剪頭髮啦!
整完頭之後,
到街市行咗一個圈,
決定煲一個我和大小魔怪最鐘意飲嘅湯~西洋菜咸鴨腎煲排骨湯。

       
西洋菜咸鴨腎煲排骨湯
       

大豆芽豆腐卜煮麵根
       

   南乳排骨
       

煎午餐肉
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!