2009年10月5日 星期一

東江豆腐煲!

 
由10月份開始,
 
我差不多餐餐都大魚大肉啊!
 
1/10姨甥的慶生會,
 
2/10出外吃飯兼去紅館睇國慶show,
 
3/10中秋節一家人吃團圓飯,
 
4/10同事嫁女又有飲宴;
 
嘩!日日係咁食食食,
 
肥死我啦!
 
P.S. 題外話,昨晚飲宴有一個要讚的地方,
 
       在婚宴尾段時,竟然收到主人家送上婚宴時所拍攝的相片,
 
       可見主人家想得週到啊!因為我從未試過收過任何宴會的相片呀!
 
決定今晚煮餐健康餐俾家人食,
 
但又要滿足大小魔怪嘅口味,
 
唉!都幾困難啊!
 
 


東江豆腐煲
 
 

材料:豆腐一磚、魚肉4兩、生菜2-3棵、雞湯一盒
 
做法:將魚肉釀在豆腐內,加2碗水入雞湯內煲滾,
 
加魚肉豆腐翻滾後落生菜,最後加少許麻油便成。

  
 
糖醋骨
 
 

材料:金沙骨(3條切成15件)
 
調味:豉油、老抽、糖、粟粉和麻油
 
汁料:鎮江醋、豉油、老抽、糖和水2碗左右
 
做法:用調味醃金沙骨1小時;用易潔鑊煎煎金沙骨,
 
落汁料炆金沙骨45分鐘至汁濃為止。
 


 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!