2009年10月22日 星期四

亂炒一通~辣酒煮花螺!

 
今日繼續留校剪片,
 
放學後,即到街市買餸,
 
一入到街市,
 
睇到D細花螺仔特價$10碟,
 
咁就買咗$20返屋企。 
 
買到返屋企,老公話要食辣酒煮花螺,
 
吓!我識食唔識煮喎!
 
即刻上網搵資料,
 
原來辣酒煮花螺用清酒o架???
 
冇喎!
 
要用豆瓣醬和辣椒醬???
 
冇喎!
 
點算好???
 
以我打開天才波嘅經驗
 
用有限嘅物料,做無限嘅餸菜,
 
又俾我征服咗佢啦!



 

材料:花螺、黃酒、蒜蓉、乾蔥蓉和辣椒1隻
 
調味:豉油、老抽、糖、鹽和水
 
做法:將花螺出水;用蒜蓉、乾蔥蓉和辣椒炒香,
 
加花螺、調味和水等煮10-15分鐘,至汁濃為止。
 

炒花螺時,
 
 
連坐响廳嘅老公和大魔怪都話辣呀!
 
由於屋企得黃酒,
 
 
所以味道較甜,
 
就連唔太食得辣嘅大魔怪都食唔停口;
 
不過佢一面食,
 
 
一面狂飲冰水,
 
最最最慘係我呀!
 
因為屋企冇哂啤酒呀!
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!