2009年9月5日 星期六

生日會!

 
今日我又大一歲啦!
我嘅生日願望是大小魔怪能聽聽話話,
唔好激死我就得啦!

原本準備咗昨日所預定的菜譜買整哂餸,
不過由於自己手痕的關係,
哈哈!梗係掛住打麻雀啦!
所以一面打麻雀,
一面準備生日會嘅食物,
真係好忙呀!

話時話,
生日即係生日,
連運氣都轉埋,
上幾場我嘅手氣真係麻麻哋!
今次雖然唔係大贏家,
不過都做咗亞二,
仲有幾佰蚊贏添!
終於有得食啦!
     

醉雞
     

  鹵水雞全翼拼火雞腎拼豬肚
     

葡汁炒西蘭花椰菜花
     

 煎餃子(湯餃子唔記得影相)
     

蒜頭豆豉炒花甲
     

白汁海鮮燴意粉
     

咖哩雜錦丸丸
     

鮮茄豬肉碎薯蓉
     

雜果涼粉
     

   姐姐買給我的生日蛋糕

原本仲有菠蘿芝士腸和鵝肝醬法國麵包,
不過我唔夠時間煮,
所以咪唔煮囉!
好彩冇煮咋,
因為以上嘅食物都食唔哂,
可能我又預備咗太過嘢食,
明天我哋又要食舊餸啦!
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!