2009年9月26日 星期六

與母親大人預早慶祝中秋節!

 
今日,一早約咗與母親大人慶祝中秋節,
正所謂人月兩團圓,
梗係約齊哂人陪母親大人打麻雀啦!
我們一家7個大人,
母親大人、姐姐姐夫、妹妹妹夫、我和老公,
本來有3個人冇得打麻雀o架!
所以姐姐一早約定做facial。

人算不如天算,
姐夫公司突然急call,
妹夫又感冒在身,
我又突然要留校收拾課室,
剩得母親大人、妹妹和老公3個人;
點算好呀???
佢哋唯有悶悶哋打3人麻雀,
又成日急call要我立刻趕快到姐姐家;
終於4點左右到咗姐姐屋企,
但原本姐夫已經返到屋企,
佢哋仲打緊麻雀添!

我都有少少失望o架!
不過,老公話俾我打麻雀,
點解咁好人???
哈哈!梗係啦!
佢贏咗錢呀!
好在我都不負眾望,
贏番少少啦!

晚上,我們一行10人一起往美林大酒樓吃晚飯。
我們點了一圍套餐$1888,
還加了一個餸,
部長十分懷疑我們是否會吃完一整圍菜呢???
哈哈!他太睇少我們了,
我、小魔怪和妹夫有病在身,
食力未算驚人,
但全部菜差不多完全給我們10人吃掉了。
(紅酒是姐夫朋友送給他的)

 
                                            
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!