2009年9月21日 星期一

都唔知食咩好?

 
今日,到街市買餸特別難,
因為我和小魔怪病完後,
唔想煮太過肥膩的餸菜,
但又唔想食得太清淡。
都唔知道食咩好???

唉!諗咗好耐,又行咗一陣,
終於買咗豬扒返屋企,
加埋雪櫃果包牛仔骨和芥蘭,
諗住夠哂餸啦!
點知原來仲有噚日D蓮藕餅未煎,
又多一個餸啦!
     

粟米燴豬扒
     

黑椒洋蔥牛仔骨
     

煎蓮藕餅
     

蠔油芥蘭

P.S. 小魔怪嘅病都幾反覆,
        今日放學返屋企後,
        又開始發燒,
       老公和我又要帶佢睇醫生啦!
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!