2009年9月18日 星期五

輪到小魔怪病啦!

 
昨晚輪到小魔怪病啦!
不過佢病咗連我都唔知道,
因為我噚晚七點幾八點就上床瞓咗,
朝早起身,
見到老公瞓地下,
小魔怪瞓梳化已經覺得有點怪,
一問原因下才知道小魔怪昨晚發冷走咗出廳,
老公一直睇實佢和照顧佢吃藥,
唉!我做呢個母親真失敗囉!
老公真辛苦,
又要照顧我和小魔怪。

小魔怪今日冇返學,
一直係房瞓瞓瞓,
連佢最鐘意打機都冇力打啦!
夜晚我帶佢睇醫生探熱仲係102度,
燒足成日都冇退燒,
好彩醫生話係普通感冒,
唔係豬流感咋!

小魔怪全日剩係食咗少半碗粥,
但佢仲識投訴工人姐姐煲白粥好難食,
哈哈!咁就知道佢冇燒到傻咗啦!
為咗等佢食多D嘢,
我就準備咗幾樣佢都幾鐘意食嘅餸,
希望佢食番多D嘢啦!

     

雜錦炒粒粒
     

洋蔥豬扒
     

節瓜粉絲蝦米
     

外買皮蛋瘦肉粥

不過小魔怪都係冇咩胃口,
剩係食咗1碗粥和少少餸咋!
佢食咗藥又瞓咗啦!
 
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!