2009年9月17日 星期四

真係冇啖好食呀!

 
由星期日開始病病病到今日,
真係冇咩嘢落過肚呀!
我好想食好多嘢,
但冇胃口兼唔食得要戒口!

好彩昨日的燒退了,
今日問番中醫師,
原來昨日我的脈象急和亂,
可能身體內已經發燒,
當我服了中藥後,
內燒才現出來呢!

今日終於精神番少少,
又可以煮番D嘢俾自己和屋企人食呀!
唔想太過辛苦,
煮咗一餐簡單的餸菜俾屋企人食。
     

蝦醬蒸腩肉
    

青瓜炒魚片
     
 
 
我要戒口,
肥膩、生冷、燥熱的食物一律要戒,
咁,我食得咩嘢呀???
     

 我的馬蹄豬肉煲仔飯
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!