2009年9月13日 星期日

栗子冬菇炆排骨!

 
上大陸除咗食食食之外,
 
我鐘意行超級市場,
 
尤其是我呢D家庭主婦,
 
睇吓有冇平嘢買。 
 
好喜歡吃大陸嘅蔬菜,
 
清甜、新鮮和嫩綠的;
 
今次我就買了多款不同的蔬菜回來,
 
肉豆、長豆角、青瓜和栗子。
 



栗子冬菇炆排骨
 
 
肉燥拌肉豆

 
菜乾紅蘿蔔羅漢果螺片南北杏排骨湯

 
我的外買皮蛋瘦肉粥
 
P.S.不知道是否天氣太悶熱嘅關係,
 
我又病咗啦!
 
今次仲口喉發炎添!
 
好辛苦呀!
 
睇完醫生後,
 
醫生開咗7包藥和1支藥水俾我,
 
希望我快D好番啦!
 
 
 

 
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!