2009年9月11日 星期五

七彩蝦醬炒雞丁!

 
逢星期三和星期五是我搵外快的日子,
 
而星期二又要代同事班,
 
所以我一星期有3日要留校,
 
唉!感覺上有少少辛苦,
 
哈哈!我的惰性又嚟啦!
 
昨日睇到blog友JoJo整蝦醬雞扒
 
哈哈!又可借來一用啦!
 



七彩蝦醬炒雞丁
 
 

做法: 將2塊雞髀肉切粒粒後,
 
用咗豉油、老抽、糖、粟粉和蝦醬2茶匙醃醃雞丁;
 
落油將蔥蒜和蒜蓉爆香,加雞丁快炒數十下,
 
加紹酒、三色椒和水半碗加蓋焗至雞熟,通通炒埋一碟就有得食!
 
 
     
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!