2009年9月27日 星期日

例湯~青紅蘿蔔象拔蚌蜜棗瑤柱煲西施骨!

 
我同小魔怪病咗足足有2個星期啦!
 
這兩星期裡我都冇煲湯,
 
趁今日放假咪煲啖湯飲吓。
 
問問小魔怪想飲咩湯???
 
佢話飲青紅蘿蔔湯,
 
但亞仔飲蘿蔔湯會咳喎???
 
小魔怪話冇得飲仲咳呀!
 


青紅蘿蔔象拔蚌蜜棗瑤柱煲西施骨



 
蒜頭豆豉醬爆雞全翼
 
 

材料: 雞全翼15隻(小)、三色椒每色半個、蒜蓉、
 
乾蔥、薑蓉、蒜頭豆豉醬1匙羹
 
醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉、麻油和紹酒
 
做法: 用醃料、蒜蓉、薑蓉醃雞翼;三色椒切絲落鑊炒熟備用;
 
落油起鑊爆香乾蔥和蒜頭豆豉醬,後加醃好雞全翼,
 
炒至半熟,落兩碗水焗雞翼至全熟,加三色椒略炒便成。
 
     
 



貢丸腸仔炒椰菜
 
哈哈!一睇就知道我又清雪櫃啦!
 
剩得半個椰菜、幾粒貢丸和3條腸仔,
 
炒埋一碟就食得啦!
 
P.S. 佳寶有特價雞翼$15有15隻,
 
雖然細隻D,但好抵食o架!
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!