2009年8月29日 星期六

好耐冇煲湯啦!

 
下午放工時天黑黑似的,
 
我匆匆到佳寶和百佳買了所需的餸菜,
 
立刻回家去也。
 
一踏入屋門,
 
嘩!看見窗外正下著大雨,
 
又行雷,又閃電,
 
好彩,好彩! 
 
哈哈!話時話,
 
我都好似好耐冇煲過湯啦!
 
今日終於煲番啖湯飲吓。



  冬瓜咸鴨腎蓮子茨實百合淮山瑤柱蜜棗排骨湯
 

三杯雞翼
 
 
材料:雞翼2磅、冬菇十數粒、蒜、薑、乾蔥頭
 
醃料:老抽、糖和粟粉(醃雞翼用)、豉油、麻油、糖和粟粉(醃冬菇)
 
調味:花雕酒大半碗、豉油2匙羹、老抽1匙羹、糖2匙羹等
 
做法:將醃好的冬菇蒸20分鐘左右備用;燒熱油鑊,
 
落薑、蒜和乾蔥等爆香,再落醃好的雞翼和冬菇炒香至半熟,
 
然後落調味裡的豉油、老抽糖上色,
 
最後加花雕酒大半碗和半碗水煮8-10分鐘便成。
 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!