2009年8月28日 星期五

洋蔥雞肉薯仔餅!

 
今日下午放工後要留校開會,
 
所以成4點幾先到街市買餸。



洋蔥雞肉薯仔餅
 
材料:雞髀肉1塊、薯仔2個、洋蔥1/2個、雞蛋2隻
 
調味:鹽1匙羹、胡椒粉少許
 
做法:將薯仔煮熟壓成茸備用;雞髀肉蒸熟後切碎;
 
炒香洋蔥碎後加入薯茸、雞肉碎、鹽、胡椒粉,
 
蛋黃和蛋白分開攪勻,蛋黃漿加入雞肉薯茸後壓成餅,
 
沾上蛋白漿和粟粉,落油煎或炸至兩面金黃色便可。
 
     
 
雖然個薯餅炸得樣衰衰咁咋,
 
但好香洋蔥味道,又有外脆內軟的感覺喎!
 
當我攪勻所有材料時,
 
 
發覺攪完的洋蔥雞肉薯茸非常美味!
 
唔煎和炸佢都好好味道呀!
 
不過下次我會試吓加麵包糠炸炸佢先得!
 
 

 
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!