2009年8月27日 星期四

蠔油蔥花雞髀!

 
今日午飯時,
 
因為我要接見即將入學的學生,
 
匆匆的飲了一碗湯便離開,
 
再次回到飯枱時,
 
又冇哂胃口食嘢,
 
唯有放工後吃下午茶。
 
明知道大小魔怪唔肯出街陪我食嘢,
 
便外買2碗車仔麵大家一齊食! 
 
大小魔怪在3點左右吃過車仔麵後,
 
竟然6點幾又大叫好肚餓。
 
吓!我碗車仔麵都未落格喎! 
 
又要開始煮我的晚餐,
 
今日真係好簡單,


蠔油蔥花雞髀
 
 

材料:雞髀3隻、蔥和薑
 
汁料:蠔油(3湯匙)、生抽(1湯匙)、老抽(少許)、糖(少許)、
 
麻油(少許)和水少半杯
 
做法:將雞髀用花雕酒醃半小時,蒸熟斬件備用。
 
煮熱汁料加在洒滿蔥花和薑絲的雞髀面上便成。


  
 


鮮枝竹節瓜炆排骨
 
 

材料:節瓜兩個、鮮枝竹半磅、排骨$25、蔥蒜和蒜頭
 
醃料:豉油、糖、粟粉和花雕油少許(醃排骨)
 
汁料:蠔油、豉油、老抽、糖和粟粉
 
做法:將排骨醃半小時左右,先用水炆45分鐘後息火備用,
 
然後落油炒香蔥蒜和蒜蓉,加節瓜、鮮枝竹和排骨炆10分鐘左右,
 
最後加汁料至收乾便成。
 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!