2009年8月26日 星期三

豆腐魚肉煎餅!

 
今日下午4時左右,
 
幼兒園的冷氣開始有雜聲,
 
但維修冷氣的師傅未能即時到來,
 
明天幼兒園可能會冇冷氣,
 
我啱啱先好番少少,
 
唔想再病呀! 
 
今日我又要教圖畫手工班,
 
於是吩咐工人姐姐買餸,
 
等我返到屋企先煮餸。

 


豆腐魚肉煎餅
 
 
材料:豆腐1磚、魚肉半斤、雞蛋1隻
 
調味:豉油、粟粉和胡椒粉
 
做法:將豆腐和魚肉放在大碗內,加入豉油、栗粉和胡椒粉調味後,
 
加雞蛋攪勻;落油燒紅易潔鑊後,將豆腐魚肉逐一放入鑊裡,
 
煎至炸至金黃色便成。(可點淮鹽、椒鹽和魚露等伴食)
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 


     

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!