2009年8月23日 星期日

醉豬手!

 
呢兩日香港嘅氣溫起碼超過32度以上呀!
 
每次出完街返屋企我都會成身汁哂!
 
太熱啦!
 
而每日煮完晚飯後,
 
我都好似入咗火爐行返出嚟一樣,
 
成身熱辣辣,
 
D汗仲流極都流唔完咁,
 
開咗冷氣都冇用,
 
點算呀???
 
唯有唔整咁多熱嘢食,
 
整涼菜!
 
上網睇過參考資料後,
 
便整咗呢個醉豬手。
 



醉豬手
 
 
做法: 2支醉雞汁和1支花雕酒,
 
將豬手用薑、蔥、花雕少許出水1個半小時,
 
然後撈起豬手放入大量冰塊中浸10-20分鐘,
 
再把豬手放入大膠箱裡加2支醉雞汁和大半碗花雕酒,
 
最緊要D汁要浸過豬手喎!
 
放入雪櫃半日或醃過夜,咁就有得食啦!
 

     
 



D汁仲可以再用整雞翼、雞翼尖或乳鴿添!
 
不過一定要試味喎!
 
如果唔夠味就加花雕酒就得!
 
姐姐剛剛由加拿大公幹回來,
 
帶咗D煙三文魚返嚟請我哋食,
 
於是我哋又帶埋醉豬手出沙田啦!
 
 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!