2009年8月20日 星期四

冬菇滑雞煲仔飯!

 
昨日,
 
我炒果個花甲真係炒得好好味道。(自大!)
 
大小魔怪食得很滿意!
 
順便問問佢哋今日想食咩???
 
佢哋話要食煲仔飯喎!
 
我整煲仔飯唔係時時咁好食,
 
有時都會煮生米o架!
 
於是又要急急上網補課啦!
 
綜合各位blog友的做法加自己的經驗,
 
終於完成啦!
 
 

冬菇滑雞煲仔飯
 
今次我洗咗3杯半米,
 
浸咗米一陣後,
 
加水落煲用大火煮飯至蝦眼水,
 
加冬菇和雞在飯面上轉細火,
 
約煮10分鐘左右,
 
間中轉轉煲的位置,
 
使飯焦能平均D喎!
 
熄火後焗一陣,
 
淋上自製豉油(蒸魚豉油、老抽、糖和麻油)
 

 
煎紅腸
 

蠔油生菜
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!