2009年8月17日 星期一

蒜頭豆豉南瓜炆排骨!

 
今日我準備的餸菜有少少唔貼題,
因為唔係大小魔怪愛吃的食物~南瓜!
佢哋對南瓜冇咩好感,
可以話非常抗拒,
但我、老公和奶奶都鐘意食南瓜,
有時都要煮D啱自己口味嘅嘢食o架!
雖然佢哋唔食南瓜,
但我用咗排骨來炆南瓜,
希望佢哋會食少少啦!
     

 蒜頭豆豉南瓜炆排骨
我第一次用呢隻香茅粉,
唔知道好唔好食呢???
     

     

香茅魚露雞翼
     

蠔油生菜
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!