2009年8月14日 星期五

利川咖哩!

 
平時,我會煮日本咖哩俾屋企人食,
因為奶奶怕辣,日本咖哩啱哂佢食;
而且大魔怪又唔太鐘意食咖哩喎!
不過間中都要就吓我嘅口味,
而我則比較鐘意食利川咖哩(罐頭裝),
     

唔辣但夠香。
我今晚唔食飯,
配埋薄餅最好味道!
     

     

 咖哩薯仔雞髀肉(啖啖肉)
     

薄餅
     

黑椒牛仔骨
     

火腿炒蛋
     

 蒜蓉炒白菜仔
 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!