2009年8月11日 星期二

咸豬手兩食!

 
我成日都好想整德國咸豬手,
 
可惜屋企仲未買焗爐,
 
點算好???
 
今日終於忍唔住買咗一隻咸豬手返屋企,
 
我買嘅豬手size較細小,
 
大約1隻$35左右啦!
 
整咗1個湯和1個餸。
 
兩食的做法都頗簡單:
 
首先豬手解凍後出水10分鐘,
 
然後再嚟煲湯2小時!
 
(包裝袋有食法和煲湯用料等建議)
  
 

冬瓜咸豬手湯

 

 
黑椒洋蔥咸豬手
 
呢個仲簡單,
 
我用最慳家的方法,
 
將豬手煲完湯後切片,
 
用咗洋蔥和黑椒汁燴一燴隻咸豬手,
 
咁又一碟餸啦!

 
 
另外,我用咗昨日的手撕雞醬汁,
 
將雞翼用紹油、少許鹽醃1-2小時,
 
然後蒸熟雞翼去汁,
 
再淋手撕雞醬汁便成。
 
 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!