2009年8月10日 星期一

蒜香麻油頭抽手撕雞!

 
大魔怪成日都叫我整手撕雞,
但依家好少見有新鮮雞賣,
有都好但價錢好貴,
(不乎合我慳家嘅經濟原則)
兩難之下唯有用冰鮮雞啦!
  

 蒜香麻油頭抽手撕雞

做法好簡單:
首先將雞頭和尾部份切去,
再將較肥膏去掉及洗淨。
用2茶匙鹽醃雞半日後,
蒸25分鐘後焗5分鐘待涼拆肉。

手撕雞醬汁

配料:蒜頭2粒和蔥蒜1粒(切碎)、蔥少許切粒
醬汁:頭抽、麻油
醬料做法:
將蔥蒜和蒜頭落鑊炒香加入頭抽和麻油便成。
   

肉燥豆腐
   

雞油炒菜芯苗

P.S. 大魔怪又食咗4碗飯啦!
老公計過1星期整家人食咗10公斤米呀!
(不包括我在內,因為我唔食飯o架!)
 
 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!