2009年6月12日 星期五

一場誤會!

 
放工後,約咗小魔怪剪頭髮,
 
期間與老公在髮型屋會合,
 
告訴他我與小魔怪剪頭髮後會出外食飯
 
剪完頭髮後,
 
與小魔怪到附近新開的日本餐廳吃晚餐。
 
我的晚餐:
 



 
 金菇牛肉卷炸蝦定食配鮑汁菜和沙律
 
小魔怪的晚餐:


 
芝士黑椒汁牛肉焗帶子飯
 
小魔怪食得很滿意,大叫好味道。
 
點知返到屋企,
 
大魔怪即投訴仲未食飯,
 
餓死佢喎!
 
原來老公返到屋企瞓咗,
 
冇同工人姐姐講唔需要等我哋食飯,
 
所以佢遲遲都唔敢煮餸,
 
要等埋我返到屋企先煮呀!
 
俾老公激死我啦!
 
 
 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!